Jest właściwy dla Ciebie, jeśli…
Szukasz roweru hybrydowego, który jeździ wydajnie po szosie i komfortowo w trudniejszym terenie, a nawet na łatwiejszych szlakach. Cenisz sobie pewność, stabilność, wszechstronność i osiągi podczas przejażdżek rekreacyjnych i dojazdów do pracy w zróżnicowanym terenie.
Użyte technologie
Lekka rama z aluminium, amortyzator o skoku wystarczającym, by wygładzić trudniejszy teren, niezawodny napęd z 16 przełożeniami o szerokim zakresie, dzięki któremu znajdziesz swój własny rytm, wszechstronne opony, jednocześnie przyczepne i szybkie, a także hamulce tarczowe dla pewnego hamowania w każdych warunkach.
Ostatnie słowo
Rower miejski, rower terenowy, Twój rower. Dual Sport 1 to rower hybrydowy, który dotrze wszędzie i tylko czeka na przygody na szosie oraz poza nią. Jest gotowy służyć Ci cały tydzień, zabrać Cię na weekend i z powrotem, a wszystko to wygodnie, pewnie i w wielkim stylu.
Dlaczego je pokochasz?
- Dlaczego wybierać między szosą i szlakiem? Dual Sport to wszechstronny rower hybrydowy, który wzorowo radzi sobie w najróżniejszym terenie
- Łatwo dodać do niego akcesoria takie jak bagażniki, nóżkę, błotniki, światła i inne!
- Napęd 2x daje Ci duży zakres przełożeń i prostotę obsługi
- Dzięki kompatybilności z DuoTrap S łatwo bezprzewodowo śledzić przejażdżki, więc możesz ustalić cele i śledzić swoje postępy w ich osiągnięciu
- Wewnętrzne prowadzenie przewodów wydłuża okres ich eksploatacji i poprawia wygląd roweru
Rama | Alpha Gold Aluminium, kompatybilna z DuoTrap S, wewnętrzne prowadzenie linek, mocowania bagażnika i błotników, hamulce tarczowe mocowane bezpośrednio, mocowanie nóżki, 135 x 5 mm QR |
---|---|
Widelec | SR Suntour NEX, sprężyna, regulowane naprężenie wstępne, 100 x 5 mm zacisk QR, 63 mm skoku |
expand_less
Piasta przednia | Formula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR |
---|---|
Piasta tylna | Formula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR |
Obręcz | Bontrager Connection, ze stopu aluminium, dwuścienne, 32 otwory, zawór Schrader |
Opona | Bontrager GR1 Comp, stopka z aramidu, 60 tpi, 700x40c |
Maks. rozmiar opon | Frame: 700x45c with fenders, 29×2.10″ without fenders Fork: See manufacturer |
expand_less
*Manetka | Rozmiar: S, M, L, XL Shimano F500, 8-biegowa |
---|---|
Rozmiar: S, M, L, XL Shimano F500, 8-biegowe |
|
Przerzutka przednia | Shimano Tourney TY710, obejma 34,9 mm, mocowanie górne, podwójny ciąg |
Przerzutka tylna | Shimano Altus M310 |
Korba | Kuty stop aluminium, 46/30, z osłoną łańcucha, 170 mm długości |
Wkład suportu | Sealed cartridge, 68mm |
Kaseta | Shimano HG31, 11-32, 8-rzędowa |
Łańcuch | KMC Z8.3 |
Pedał | Wellgo nylonowe, platformowe |
expand_less
Siodełko | Bontrager Sport |
---|---|
Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm |
*Kierownica | Rozmiar: S, M Bontrager gięta, stal, 25,4 mm, wznios 30 mm, szerokość 600 mm |
Rozmiar: L, XL Bontrager gięta, stal, 25,4 mm, wznios 30 mm, szerokość 620 mm |
|
Chwyty | Bontrager Satellite |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: S, M Bontrager ze stopu aluminium, zacisk 25,4 mm, 10 stopni, 90 mm długości |
Rozmiar: L, XL Bontrager ze stopu aluminium, zacisk 25,4 mm, 10 stopni, 110 mm długości |
|
Stery | Bezgwintowe 1–1/8″, uszczelniane łożyska maszynowe |
Hamulec | Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro MD-M280, tarcza 160 mm |
expand_less
Waga | M – 13,54 kg |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |