Reklamacje i zwroty
Reklamacje.
1. Do przyjęcia reklamacji wymagany jest dowód zakupu towaru ( faktura VAT) lub potwierdzenie zapłaty.
2. Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Kupujący, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszt ten zostaje zwrócony.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru do sprzedawcy.
4. Reklamacji podlegają wady powstałe w towarze. Po wykryciu wady należy skontaktować się z obsługą sklepu PM Rider w celu ustalenia dalszych czynności.
5. Uszkodzenia powstałe w czasie dostawy i transportu – po wykryciu wady należy skontaktować się z obsługą sklepu PM Rider w celu ustalenia dalszych czynności.
6. W celu złożenia reklamacji proszę wypełnić formularz „zgłoszenia reklamacyjnego”. Na życzenie klienta możemy również wysłać je na maila. Pobierz formularz zgłoszenia reklamacyjnego.
Zwroty.
1. W ciągu 14 dni od otrzymania produktów można je zwrócić. W celu skorzystania z prawa zwrotu należy powiadomić sklep PM Rider o tym fakcie przed upływem wyżej wymienionego okresu i wypełnić formularz. Pobierz formularz.