Jest właściwy dla Ciebie, jeśli…
Szukasz wyścigowej szosówki wagi piórkowej bez ceny typowej dla szczytu podium. Interesujesz się wyścigami, klubowymi przejażdżkami lub wypadami solo po meandrujących dolinach i nie chcesz iść na kompromis między sprawnością na podjazdach i aerodynamiką. Uwielbiasz niezawodną pracę grupy Shimano 105, ale chcesz dodatkowej korzyści pracującego błyskawicznie elektronicznego sterowania Di2.
Użyte technologie
Superlekka rama z włókna węglowego OCLV 500 z aerodynamicznymi rurami oraz technologia komfortu IsoFlow. Sterowany elektronicznie napęd 2×12 Shimano 105 Di2 gwarantujący płynną pracę, a wszystko dzięki technologiom pochodzącym z topowych grup. Jako wisienka na torcie – koła z włókna węglowego zamontowane bezdętkowego Bontrager Aeolus Elite 35.
Ostatnie słowo
Madone SL 6 Gen 8 zapewnia godną wyścigów aerodynamikę i masę idealną na pewne pokonywanie podjazdów. To rasowy rower wysokiej klasy w bardziej przystępnej cenie, a to dzięki włóknu węglowemu OCLV Serii 500 oraz gotowej na ciężką pracę grupie Di2. Wykorzystuje identyczne rozwiązania konstrukcyjne ramy jak model SLR, takie jak aerodynamiczne kształty rur i technologia komfortu IsoFlow, dzięki którym pozostaniesz na czele paczki.
Dlaczego je pokochasz?
- Rewolucyjne aerodynamiczne kształty rur Full System Foil zupełnie odmieniają postrzeganie prędkości i pomagają w optymalizacji aerodynamiki całego roweru
- Bardziej przystępna rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 oraz nowe kształty rur oszczędzają masę w kluczowych punktach, by ułatwić błyskawiczne podjazdy.
- Koła z włókna węglowego to niższa masa i wyższa sprawność, dzięki czemu możesz pędzić zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach
- Cieszysz się z błyskawicznej zmiany biegów, która pozostaje szybka i sprawna, dzięki technice Shimano Di2 trafiającej do 105 z wyższych grup
- Lekka, wyścigowa technologia zapewniająca komfort IsoFlow pozwala jeździć ostrzej i dłużej uszczerbku na niskiej masie i aerodynamice
- Rower ten jest fabrycznie wyposażony w koła i opony bezdętkowe — po raz pierwszy w historii wysokiej klasy szosówek Treka
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | Włókno węglowe OCLV Serii 500, kształty rur Full System Foil, rura podsiodłowa IsoFlow, system sterów RCS, prowadzenie przewodów elektronicznych lub linek, aerodynamiczna prowadnica łańcucha przystosowana do demontażu, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, uniwersalny hak przerzutki UDH, sztywna oś przelotowa 142×12 mm |
---|---|
Widelec | Madone Gen 8 full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm chamfered thru axle |
Waga | ML – 8.16 kg / 17.99 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 125 kg. |
Ładowarka | Z kablem do ładowania |
---|
Manetka | Shimano 105 R7170, 12-rzędowa |
---|---|
Przerzutka przednia | Shimano 105 R7150 Di2, mocowanie na hak, down swing |
Przerzutka tylna | Shimano 105 R7150 Di2, maks. zębatka 36T |
*Korba | Rozmiar: XS, S Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości |
Rozmiar: M Shimano 105 R7100, 50/34, 170 mm długości |
|
Rozmiar: ML, L Shimano 105 R7100, 50/34, 172,5 mm długości |
|
Rozmiar: XL Shimano 105 R7100, 50/34, 175 mm długości |
|
Wkład suportu | Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta | Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 54T, 2x: 56/43 |
Koło przednie | Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35mm, oś przelotowa 100 x 12 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 35 mm, bębenek 11/12-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Zacisk przedni | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Piasta tylna | Bontrager Affinity Comp, Shimano 11/12 speed freehub, 142x12mm thru axle |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Aeolus Elite 35, OCLV Carbon, Tubeless Ready, 35mm rim depth, 100x12mm thru axle |
Opona | Bontrager R3 Hard-Case Lite, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 170 tpi, 700 x 28 mm |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | 32 mm (zgodnie z wymiarami, szczegóły znajdziesz w instrukcji) |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.
Gwarancja na ramę na pierwszego właściciela: dożywotnia
Gwarancja na rower: 2 lata