Jest właściwy dla Ciebie, jeśli…
Chcesz dającego mnóstwo radości roweru na szlaki, który zapewni Ci trochę dodatkowej mocy na podjazdach. Szukasz jak najkorzystniejszego roweru z wysokiej klasy zawieszeniem i perfekcyjnie dobranym osprzętem. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a jednocześnie masz chrapkę na zaawansowany silnik, który zapewni ciche wsparcie.
Użyte technologie
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem o pojemności 360 Wh oraz przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED oraz dyskretna manetka na kierownicy. Widelec FOX Rhythm 36 o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL i tłumieniem GRIP oraz damper FOX Performance Float X o 140 mm skoku. Ponadto koła i opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego oraz 12-biegowy napęd ze starannie dobranych części Shimano SLX i XT.
Ostatnie słowo
Fuel EXe 9.7 to charakterny rower na szlaki, który zapewnia dodatkową moc na podjazdach i pędzi w dół jak tradycyjny rower. Wykorzystano w nim nowatorską technologię przekładni od TQ, płynnie pracujące zawieszenie o 150 mm skoku, które pochłonie wszelkie rock gardeny i napęd z usprawnieniami w kluczowych punktach.
Dlaczego je pokochasz?
- Dostajesz maszynę, która jedzie lekko i radośnie w dół, a także zapewnia idealny poziom wspomagania na podjazdach
- Mała, ale mocna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie
- Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne elementy sterowania sprawiają, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski
- Akumulator z łatwością można zdemontować za pomocą klucza sześciokątnego, nie potrzeba specjalnych narzędzi ani czarnej magii.
- Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator zwiększający zasięg
Rama | Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku |
---|---|
Widelec | Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku |
Amortyzator | Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 205×60 mm |
Koło przednie | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Opona | Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50” |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Manetka | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
Korba | E*thirteen E*spec Plus, 165 mm długości |
Zębatka przednia | E*thirteen E*spec, stalowa zębatka 32T, linia łańcucha 55 mm |
Kaseta | Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 biegów |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Siodełko | Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: S TranzX JD-YSP39, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
Rozmiar: M TranzX JD-YSP39, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
Rozmiar: L, XL TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
Kierownica | Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
Wspornik kierownicy | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości |
Hamulec | 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 |
Tarcza hamulcowa | Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm |
Waga | M – 19,15 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |