Jest właściwy dla Ciebie, jeśli…
Szukasz gotowego na wszystko roweru górskiego full suspension, który jest sprawny, a jednocześnie gotowy na szaleństwa. Chcesz zmierzyć się z trudnymi zjazdami, pędzić na podjazdach i pewnie pokonywać kolejne okrążenia.
Użyte technologie
Lekka rama aluminiowa ze schowkiem wewnętrznym, widelec RockShox Pike o skoku 130 mm z miękką sprężyną DebonAir, damper RockShox Deluxe Ultimate RCT o skoku 120 mm i 12-biegowy napęd bezprzewodowy SRAM GX Eagle AXS. Ponadto 4-tłoczkowe hamulce pozwalające zachować pewność podczas zjazdów, koła Bontrager Line Comp 30 w pełni przystosowane do montażu bezdętkowego wraz z uszczelniaczem oraz sztyca regulowana Bontrager Line.
Ostatnie słowo
Top Fuel 8 oferuje Ci ramę ze stopu aluminium z usprawnionym napędem, widelcem oraz hamulcami, które nadążą za Twoimi postępami zarówno w kwestii prędkości, jak i umiejętności.
Dlaczego je pokochasz?
- Wyjątkowe zawieszenie roweru jest jednocześnie wydajne i gotowe na zabawę
- Z inteligentnym, płynnie pracującym i w pełni bezprzewodowym napędem SRAM GX Eagle AXS zyskujesz bezproblemową zmianę biegów, nawet pod obciążeniem.
- Mino Link pozwala wprowadzać niewielkie regulacje geometrii szybko i łatwo, nawet w środku przejażdżki
- Wygodny schowek wbudowany w ramę umożliwia przechowywanie narzędzi i sprzętu
- Nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
Rama | Alpha Platinum Aluminium, schowek wewnętrzny, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 120 mm skoku |
---|---|
Widelec | RockShox Pike, sprężyna DebonAir, tłumik Rush RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 130 mm skoku |
Amortyzator | RockShox Deluxe Ultimate RCT, 185 mm x 50 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca | 130 mm (541 mm od osi do korony) |
Koło przednie | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,50″ Widelec: Patrz specyfikacja producenta |
Manetka | SRAM Eagle AXS POD |
---|---|
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS, Typ T |
Korba | SRAM GX Eagle, Typ T, DUB, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości |
Wkład suportu | SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA |
Kaseta | SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM GX Eagle, Typ T, 12-rzędowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 36T okrągłe, 34T owalne, min. 28T |
Siodełko | Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: S TranzX JD-YSP39, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
Rozmiar: M, M/L TranzX JD-YSP39, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
Rozmiar: L, XL, XXL TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
*Kierownica | Rozmiar: S Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 750 mm |
Rozmiar: M, M/L, L, XL, XXL Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
|
Chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
Wspornik kierownicy | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości |
*Hamulec | Rozmiar: S, M, M/L, L, XL, XXL SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc |
Rozmiar: S, M, M/L, L, XL, XXL Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 |
|
Tarcza hamulcowa | SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm |
Rozmiar tarczy | Maks. rozmiar tarcz hamulcowych – Rama: 180 mm, Widelec: patrz producent widelca |
Bateria | Akumulator SRAM eTap (z ładowarką) |
---|---|
Torba | Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy |
Ograniczenie wagowe | Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
---|
Gwarancja na ramę na pierwszego właściciela: dożywotnia
Gwarancja na rower: 2 lata