Rower Trek Fuel EXe 8 GX AXS T-Type Matte Keswick

Pierwotna cena wynosiła: 37,499.00zł.Aktualna cena wynosi: 24,599.00zł.

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 24,599.00.

Fuel EXe 8 to gotowy na szlaki aluminiowy elektryczny rower górski, który dyskretnie wspomaga na podjazdach, dzięki czemu oszczędzasz energię na zjazdy. Podobnie jak jego karbonowy odpowiednik, wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower na szlaki, jednak z dodatkowym wsparciem w postaci maleńkiego, ale potężnego układu napędowego z przekładnią falową, z eleganckim wyświetlaczem na rurze górnej i kompaktową manetką. Jest gotowy do jazdy z ulepszonymi najważniejszymi częściami, takimi jak pełne zawieszenie FOX, szerokie koła Bontrager Line Comp Tubeless Ready i 12-rzędowy bezprzewodowy napęd GX AXS.

Jest właściwy dla Ciebie, jeśli…

Wydajność jest dla Ciebie ważna tak samo jak cena. Wszystkie nowinki znajdziesz w topowym modelu Fuel EXe, rowerze który jednocześnie nie opróżnia kieszeni. Pragniesz ulepszonych komponentów działających bez zarzutu oraz solidnej ramy aluminiowej, która poradzi sobie z wyboistym terenem i zapewni wystarczające możliwości na podjazdy.

Użyte technologie

Rama Aluminium Alpha Platinum z układem napędowym z przekładnią falową HPR50 firmy TQ, zabudowany zdejmowany akumulator 360 Wh i inteligentny port ładowania. Zintegrowany wyświetlacz diodowy i manetka na kierownicę łatwe w użyciu podczas jazdy. Amortyzator przedni FOX Rhythm 36 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL i tłumieniem GRIP oraz zawieszenie tylne FOX Performance Float X 140 mm. Do tego szerokie koła Bontrager Line Comp 30 Tubeless Ready, 12-rzędowy, bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS, hydrauliczne hamulce tarczowe i sztyca regulowana.

Ostatnie słowo

Jeśli pragniesz zalet najwyższej klasy modelu Fuel EXe, ale bez wstrząsającej metki, Fuel EXe 8 jest dla Ciebie. Zyskujesz ten sam układ napędowy, wyświetlacz i geometrię, co w karbonowym odpowiedniku, a do tego ulepszone pełne zawieszenie i bezprzewodowe przerzucanie – przy bardziej ekonomicznej ramie aluminiowej.

Dlaczego je pokochasz?

  1. Wszelkie zalety najwyższej klasy lekkiego e-MTB bez opróżniania kieszeni
  2. Ulepszone pełne zawieszenie FOX i bezprzewodowy napęd SRAM zapewniają pożądane działanie
  3. Mały, ale mocny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie
  4. Wbudowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, eleganckie i w pełni intuicyjne w obsłudze
  5. Dostosuj geometrię za pomocą technologii Mino Link lub dodaj regulowane stery dla jeszcze większej kontroli
Rama Alpha Platinum Aluminium, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu aluminium, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, uniwersalny hak UDH, 140 mm skoku
Widelec Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku
Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 205×60 mm
Koła
Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Piasta tylna Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, 108T Rapid Drive, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Bontrager Line 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta
Opona Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50”
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz Bontrager TLR
Napęd
Manetka SRAM Eagle AXS POD
Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, Typ T
Zębatka przednia SRAM X-SYNC 2, 32T, alloy
Kaseta SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa
Łańcuch SRAM GX Eagle, Typ T, 12-rzędowa
Komponenty
Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: S
TranzX JD-YSP39, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm
Rozmiar: M
TranzX JD-YSP39, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm
Rozmiar: L, XL
TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm
Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm
Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8
Tarcza hamulcowa SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm
Akcesoria
Bateria TQ 360 Wh
Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W
Komputer Wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+
Elektronika Ładowarka TQ 4A
Waga
Waga M – 20.25 kg / 44.65 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Kolekcja

2024

Kolor

Płeć

UNISEX

Producent

Rozmiar

, , ,

Rower Tre Fuel EXe 8 GX AXS T-Type Matte Keswick
Rower Trek Fuel EXe 8 GX AXS T-Type Matte Keswick

Pierwotna cena wynosiła: 37,499.00zł.Aktualna cena wynosi: 24,599.00zł.

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 24,599.00.

Wybierz opcje Ten produkt ma wiele wariantów. Opcje można wybrać na stronie produktu