Jest właściwy dla Ciebie, jeśli…
Leje jak z cebra? Nie powstrzyma Cię to przed jazdą. Chcesz korzystnie wycenionego roweru hybrydowego z hamulcami tarczowymi o wzorowej sprawności w każdych warunkach, a do tego lekką ramą i niezawodnymi częściami, które przetrwają lata.
Użyte technologie
Lekka rama z aluminium, hydrauliczne hamulce tarczowe działające pewnie w każdych warunkach, napęd Shimano z 18 biegami o szerokim zakresie przełożeń, dzięki któremu nigdy nie musisz pedałować za ostro lub za lekko, mocne hamulce tarczowe, a także mocowania do bagażników, błotników, świateł, nóżek i innych akcesoriów!
Ostatnie słowo
FX 2 Disc to rower hybrydowy z częściami, które naprawdę dają radę na jazdach treningowych, podczas wycieczek na targ czy porannych dojazdów. Liczba wariantów akcesoriów jest niemal nieograniczona, jednak model ten naprawdę wyróżniają hamulce tarczowe, które zapewniają doskonałą siłę hamowania w każdych warunkach pogodowych.
Dlaczego je pokochasz?
- Pewniejsze hamowanie oznacza, że zła pogoda nie odbierze Ci radości z jazdy
- To wszechstronna maszyna, idealna do jazdy dla zdrowia, dojazdów do pracy czy przejażdżek do sklepu
- Kiedy dodasz DuoTrap S, możesz sparować FX ze smartfonem i przesłać dane z przejażdżki do swojej ulubionej aplikacji fitness
- Linki i przewody prowadzone są wewnątrz, co chroni je przed warunkami pogodowymi i poprawia wygląd roweru
- Jak każdy rower hybrydowy Treka, objęty jest dożywotnią gwarancją i wsparciem ze strony rozbudowanej sieci punktów sprzedaży
Rama | Alpha Gold Aluminium, kompatybilna z DuoTrap S, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania bagażnika i błotników, 135 x 5 mm QR |
---|---|
Widelec | FX ze stopu aluminium, pod hamulce tarczowe flat mount, mocowania na bagażnik, 405 mm od osi do korony, oś ThruSkew 5 mm QR |
expand_less
Piasta przednia | Formula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR |
---|---|
Piasta tylna | Formula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR |
Obręcz | Bontrager Connection, dwuścienne, 32 otwory, szerokość 20 mm, wentyl Schrader |
Opona | Bontrager H2 Comp, stopka z drutu, 60 tpi, 700 x 35c |
Maks. rozmiar opon | 38c bez błotników, 35c z błotnikami |
expand_less
Manetka | Shimano Altus M2010, 9-biegowa |
---|---|
Przerzutka przednia | Shimano Acera T3000, obejma 34,9 mm, mocowanie górne, podwójny ciąg |
Przerzutka tylna | Shimano Altus M2000, długi wózek |
Korba | Kuty stop aluminium, 46/30, z osłoną łańcucha, 170 mm długości |
Wkład suportu | Sealed cartridge, 68mm |
Kaseta | Shimano HG200, 11-36, 9-rzędowa |
Łańcuch | KMC X9 |
Pedał | Pedały Bontrager City |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 42T, 2x/3x: 48T |
expand_less
Siodełko | Bontrager Sport |
---|---|
Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, długość 330 mm |
*Kierownica | Rozmiar: XS, S, M Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 600 mm |
Rozmiar: L, XL, XXL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 660 mm |
|
Chwyty | Bontrager Satellite |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS, S, M Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 90 mm długości |
Rozmiar: L, XL, XXL Bontrager Comp, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 100 mm długości |
|
Stery | 1 1/8″ stalowe Ahead |
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro HD-R280, flat mount, tarcza 160 mm |
Rozmiar tarczy | Maksymalna średnica tarczy: 160 mm |
expand_less
Waga | M – 11,73 kg |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |